  • Data: 2020-03-18 17:47:14
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e71fa26$0$559$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.03.2020 o 20:18, J.F. pisze:

    >Zdecydowanie się temu sprzeciwiam! Nie musi być A-7, żeby było
    >skrzyżowanie.

    Ale to bedzie skrzyzowanie rownorzedne. Wiec poprzeczna ulica nie jest
    droga z pierwszenstwem.

    A jesli mijasz A-7, to poprzeczna ulica jest z pierszenstwem.
    I w ten sposob wiesz, czy po skrecie w poprzeczna jestes na ulicy z
    pierwszenstwem czy nie.
    Nie trzeba D-1 co skrzyzowanie.

    Widac wroclaw ma wiekszy budzet :-)

    J.