  • Data: 2020-03-17 09:44:35
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 17 marca 2020 09:01:46 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Byc może, ale ani to zagadnienie ani inne które wymieniasz dalej nie są
    > przedmiotem tej dyskusji. Bądź uprzejmy się dostosować.

    Przecież nie oczekuję odpowiedzi, bo ich nie ma i nikt ich nie zna.

    Dyskusja jest chyba o tym (proszę mnie poprawić) jak obszerną pracę doktorską
    z analizą znaków przewróconych, ukradzionych, przechylonych, pozostałych sprzed
    przebudowy, postawionych po przebudowie, zamalowanych, niedomalowanych,
    łącznie z analizami dokumentacji drogi i projektu itp, należy wykonać
    aby móc przejechać odległość 50km i czy taka jazda jest w ogóle możliwa.

    Ogólnie mówiąc - w kontekście owego przepisu i stanu rzeczywistego jazda nie
    jest możliwa, ale się odbywa - czyli istnieje usankcjonowany przepisem
    paradoks. Zatem przepis o konieczności stosowania się do sygnałów jest
    paradoksem nakazującym nie stosowanie się do sygnałów - c.n.d. ;)

    Pozdr-
    -Rowerex