  • Data: 2006-08-10 15:55:16
    Temat: Re: Perfum a ugryzienie owada...
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej napisał(a):
    > potocznie nazywanego Bąkiem, szybko go stracilem jednak zdarzyl mnie
    > urzadlic

    >Człowieku, poświęć czas na naukę ortografii, zamiast na myślenie o użądleniu przez
    bąka z powodu "perfumu" na dłoni. No i koniecznie zacznij leczyć się na głowę, oj,
    koniecznie..

    > pomijajac juz straty fizyczne i morlane

    Straty fizyczne to mam ja, bo nieopatrznie przeczytałam Twój post:
    oczy mi w słup stanęły od bezmiaru głupoty, jaki wyziera z Twojej
    wypowiedzi. Tytuł mnie trochę zachęcił, bo jest typu "Wpływ plam
    na Słońcu na nieśność kur na Antarktydzie" :-)))