eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPełnomocnik z urzędu nie złożył pisma procesowego w terminie - co zrobić? › Re: Pełnomocnik z urzędu nie złożył pisma procesowego w terminie - co zrobić?
  • Data: 2009-01-14 21:03:34
    Temat: Re: Pełnomocnik z urzędu nie złożył pisma procesowego w terminie - co zrobić?
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@g...com pisze:

    > Jaki jest na to termin?

    Nie wiem. Szanse jednak oceniam na mizerne. Sam widzisz ilu prawników Ci
    odpowiedziało, nawet nie piszą informacji czysto technicznych.

    > Hmmm, wygląda na to, że ze Strasburgiem też nie jest najlepiej:

    > http://www.aferyprawa.com/index2.php?p=teksty/show&d
    zial=prawo&id=2262

    Dzięki za linka, ciekawe.

    > Wielka szkoda, ze logika, poczucie sprawiedliwości i prawo nie chodzą
    > tymi samymi drogami, po co prawników uczą logiki skoro tak i dlaczego
    > to się określa wprowadzającym w błąd laików mianem wymiaru
    > sprawiedliwości?

    W niektórych sprawach prawnik może walczyć, w innych nawet jak będzie
    się zgadzał z Tobą, to nie wystąpi przeciw wymiarowi sprawiedliwości,
    nawet część z nich bez zredukuje znacznie wynagrodzenie. Są też co nic
    nie zrobią a zdzierają niesamowicie.

    pozdr. adam