  • Data: 2007-06-26 08:14:21
    Temat: Re: Pełnomocnictwo a nielegalny pobyt za granica
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Sevi porozsypywal nastepujace haczki:
    > kuzyn przebywa w Irlandii i z tego co wiem pracuje tam na "czarno".

    IMHO przebywa tam legalnie

    > Pytanie czy jak pojdzie do polskiego konsulatu, albo irlandziego
    > notariusza czy bedzie mogl takie pelnomocnictwo zalatwic bez problemu
    > zwiazanego z jego pobytem?

    Konsula nie bedzie interesowalo co Twoj kuzyn robi w irlandii. moze
    spedza tam wakacje, przycjechal w odwiedziny do znajomych, ma chec byc
    bezdomnym w dublinie - nieistotne.

    > No i druga kwestia czy jak uzyska takie pelnomocnictwo w jezyku
    > "language" czy nie bedzie tego trzeba przetlumaczyc dla polskiego sadu
    > na j polski - to chyba tez u notariusza?

    IMHO tlumaczen dokonuje tlumacz przysiegly a nie notariusz

    --
    badzio