    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pedofilia w sieci www
    Date: Mon, 10 Nov 2008 08:13:20 +0100

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > System, który powstaje w ramach Polskiej Platformy Bezpieczeństwa
    > Wewnętrznego, ma być gotowy pod koniec przyszłego roku. Ministerstwo Nauki
    > przyznało na ten cel 3 mln zł.

    i o to chodzi, i o to chodzi.

    > Jak będzie działać? Naukowcy z AGH udzielają na ten temat skąpych
    > informacji, by nie ułatwiać zadania przestępcom. Także w obawie przed nimi
    > nie ujawniają swoich twarzy.

    lol. wszyscy pedofile przyjadą i biednych naukowców zgwałcą.

    > - System to rodzaj filtra, działa jak
    > wyszukiwarka internetowa typu Google, łowiąc w sieci strony pornograficzne
    > z udziałem dzieci - opowiada prof. Tomasz Szmuc, prorektor ds. nauki na
    > AGH.

    > - Wyszukując zakodowane adresy - naukowiec nie zdradza jakie - filtr będzie
    > reagował na pewne kombinacje bitów, określone treści i obrazy - tłumaczy
    > ogólnie prorektor.

    ogolona - score na plus. blizny po powiekszaniu - na minus.

    > Pedofile są ostrożni i potrafią obchodzić zabezpieczenia. - Spotykają się
    > na stronach o niewinnie brzmiących nazwach. Wymieniają ze sobą mejle z
    > namiarami na kolejne adresy i osoby. Dopiero po długiej korespondencji i
    > upewnieniu się, że nadawca jest godny zaufania, wysyłają pedofilskie
    > zdjęcia, filmy, przekazują adresy stron z pornografią dziecięcą - mówi
    > jeden z policjantów zajmujących się tym problemem.

    No wiec wlasnie. Domyslam się, że tam gdzie faktycznie jest jakiś
    hardcore, to serwis odpowiada dwoma boxami na login i hasło.

    > Naukowcy z AGH podkreślają, że program będzie szukał nie tylko pedofilów.
    > Wytropi również strony związane z terroryzmem, dystrybucją narkotyków oraz
    > przestępstwami bankowymi, np. nielegalnym wyprowadzaniem pieniędzy z kont.

    Pewnie. Wiadomo, ze jak płynie duży transport z Kolumbii to się na
    allegro robi aukcję.

    gacek