  • Data: 2006-04-21 20:05:21
    Temat: Re: Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Przeciez nie ma zadnych dowodow na to, ze homoseksualizm jest wrodzony...

    Ja sie zawsze zastanawiam nad jednym. Skoro zwolennicy uwazaja ze
    homoseksualizm jest wrodzony (tzn kiedys tak uznano - bo wczesniej
    uznawano to za chorobe), to dlaczego np zoofilie, pedofilie - uwaza sie
    juz za chorobe?

    Dlaczego czlowiek ze sklonnosciami homoseksualnymi jest uznawany za
    kogos kto sie z tym urodzil, a czlowiek ze sklonnosciami pedofilskimi
    juz sie z tym urodzic nie mogl?? Ja roznicy nie widze*

    Jacek

    * wyjasnie niektorym, rozrozniam te dwie odmiennosci i ich nie porownoje
    - wiem ze homoseksualista to nie pedofil itp itd :)