  • Data: 2005-10-03 10:00:12
    Temat: Re: Patent na dwukrotne glosowanie. Kto moze odpowiadac?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cmghhdqjem8d$.dlg@konto.kaji...

    > Byłam w komisji wyborczej, szkolenie też było, więc pewnie wiem więcej od
    > Ciebie.

    To ze bylas na komisji nie znaczy ze wiesz wiecej ode mnie :)

    > Nie. Na zaświadczeniu powinno być napisane gdzie/w którym okręgu wyborczym
    > dana osoba będzie głosowała. Zaświadczenia wydaje Urząd Dzielnicy (
    > przynajmniej w Warszawie).

    No popatrz, na kazde wybory biore takie zaswiadczenia i tam jest tylko
    napisane ze jestem uprawniony do glosowania w moim aktualnym miejscu
    przebywania.

    Moja zona tez na wybory parlamentarne takie zaswiadczenie wziela i co??
    Tam tez nie bylo napisane w jakim okregu wyborczym ta osoba moze glosowac :)

    Cos chyba szwankuje u Ciebie czytanie ze zrozumieniem, albo z samego
    szkolenia niewiele wynioslas, albo na oczy nigdy takiej sytuacji nie
    przerabialas i zabierasz bez potrzeby tylko glos.

    > Jeśli zaświadczenie jest źle wystawione, to oszustwo mogłoby dojść do
    > skutku.

    Popatrz, wszystkie urzedy zle wystawiaja zaswiadczenia, wszystkie urzedy
    wiedza mniej od Ciebie, ale zapomnialem ze Ty bylas na szkoleniu :D

    Jacek