  • Data: 2005-07-22 09:44:34
    Temat: Re: Parkowanie na podwórku.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    RAM napisał(a):

    > Proszę o radę jak postępować w tym
    > przypadku czy ma tu zastosowanie art 97 KW.Na dobrą sprawę Straż Miejska
    > mogłaby zabronic parkowania i postoju w otoczeniu ( ogrodu ,działki )
    > własciciela domku jednorodzinnego.

    Pierwsze co mi sie nasowa, to wystawic w bramie znak "zakaz ruchu
    pieszych" i pod spodem tabliczke "dotyczy tylko funkcjonariuszy SM".

    A powaznie, to podorko droga publiczna nie jest. Zwlaszcza wasze
    prywatne podowrko, PoRD nie obowiazuje tam tak jak na drogach publicznych.

    Zreszta najprostrzy sposob, to zrobic sobie tablice 50x50cm, pomalowac
    na niebiesko, zrobic na niej biala litere P i macie problem z glowy.