  • Data: 2004-07-28 14:13:05
    Temat: Re: Parkingowy i zakaz zatrzymywania
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sądzisz, ale jak rozumię, nie potrafisz tego prawnie uzasadnić ;-(
    Ja rozumiem tak, że w strefie płatnego parkowania mogą być miejsca
    niedozwolone i zaparkowanie w ich obszarze jest takim samym wykroczeniem,
    jak i poza strefą. Parkować można w miejscach do tego przeznaczonych. Dla
    parkowania na zakazie fakt istnienia strefy jest bez znaczenia. Można za to
    dostać mandat karny. Pobieranie opłaty parkingowej to w tej sytuacji
    czerpanie korzyści z cudzego naruszenia prawa. Tak chyba nie wolno, co? ;)

    --
    Pozdrowienia
    Jotte