  • Data: 2010-06-01 08:49:00
    Temat: Re: Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <A...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hu2gte$i01$...@n...onet.pl...

    > to przeczytaj pedale co napisałem powyzęł (zruć uwage na if (ang)): i
    > grzecznie przeproś bo ciuę znajde

    znajdz mnie znajdz :) juz zaczynam sie bac

    swoja droga arnold buzdygan to kiepski idol do nasladowania :D

    i powtorze, nie jest ani wlascicielem dzialki na ktorej stoi drzewo, ani
    dzialki nad ktora wisza galezie, niz legalnie nie moze tam zrobic, a juz
    napewno nie wycinac, moze jedynie parkowac i scierac kupy szmatka, albo
    poprosic administratora terena na ktorym jest parking, o odpowiednie kroki

    a teraz pod kamien, sio