  • Data: 2010-02-13 20:37:19
    Temat: Re: Parking na terenie spółdzielni mieszkaniowej
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lut, 15:22, "Janusz" <j...@i...pl> wrote:
    > Witam
    > Pod moim blokiem jest parking na około 20 samochodów, natomiast chętnych do
    > parkowania przynajmniej 30 pojazdów.Jest to parking wysypany kamieniem i
    > szutrem.Jeden z mieszkanców wbił słupek z tabliczką dla niepełnosprawnych i
    > dwoma nr.rejestracyjnymi, ten słupek i tabliczka nie są znakiem drogowym
    > tylko jakąś samoróbką.

    Na terenie spoldzielni moga byc samorobki

    > Zazwyczaj przyjeżdżają do niego 2 córki i jak im się
    > uda to razem zajmują 4 miejsca parkingowe.

    Ale nie rozumiem w czym problem. W tym ze przyjezdzaja do niego corki
    w odwiedziny?

    > Pojazdy nie mają oznakowań że
    > porusza się nim osoba niepełnosprawna ruchowo (nie wiem czy takie są
    > wymagane).Moje pytanie czy ten sąsiad musiał uzyskać pozwolenie ze
    > spółdzielni mieszkaniowej na zajęcie miejsca na wspólnym parkingu

    Musial. Ale pewnie nie dostal zgody na zajecie dwoch miejsc. Zadzwon
    do spoldzielni i sie zapytaj

    > Nawiasem mówiąc nie widać
    > żeby ta osoba była niepełnosprawna ruchowo.

    Sa rozne rodzaje niepelnosprawnosci, nie tylko ruchowe.
    Tak trudno zapytac sie sasiada czy faktycznie ktorys z domownikow jest
    niepelnosprawny?
    Jesli wszyscy domownicy sa zdrowi, to mozesz z czystym sumieniem olac
    ten znak i parkowac gdzie chcesz. Jesli niestety ktorys z domownikow
    sasiada jest niepelnosprawny to pomijajac kwestie prawne, jedno z
    miejsc w poblizu wejscia do klatki moglibyscie mu odstapic nawet
    'nieformalnie' - tak po ludzku. I powiedz ze mu bardzo wspolczujesz
    ale niech mu wystarczy rezerwacja tylko jednego miejsca, drugie - w
    miare mozliwosci, jak sie trafi to zaparkuje, jak ine to trudno sie
    mowi.