  • Data: 2009-03-31 17:59:12
    Temat: Re: Paranoja [zabieranie komputerów]
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AnnS wrote:

    > Rozumiem raz się pomylić można, ale teraz to przegięli.
    > Pisałam tutaj kiedys o skonfiskowaniu naszych komputerow przez policję
    > pod bzdurnym podejrzeniem o rozpowszechniania pornografii dziecięcej.
    > Oczywiście nic nie znaleźli, a teraz kręcą i kombinują do czego
    > ewentualnie by się przyczepić itd.
    znajomy mial podobny przypadek, aczkolwiek niezwiazany z
    niczym 'komputerowym' poza tym ze rzekomo znieslawil zone burmistrza na
    jakims forum.
    do dzisiaj nie oddali mu dysku twardego, chociaz sprzet 'wyprosil' spowrotem
    (na poczatku nawet tego nie chcieli oddac...)

    fakt ze prawo w tym wzgledzie jest debilne, do czasu gdy sie nie zmieni
    pozostaje tylko trzymac dane z dala od pomieszczen do ktorych policja
    ma 'dostep' (np. dysk twardy w serwerze sieciowym na wifi)...
    z tego co wiem przeszukuja tylko lokal ktory nalezy do 'przestepcy' , i
    zwykle staraja sie robic spory rozpizdu (odlaczaja pracujacy sprzet itd)