  • Data: 2010-12-15 20:46:37
    Temat: Re: Parametry dróg gminnych/miejskich/wiejskich/krajowych
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com>

    > Czy ktos z Was wie, czy obowiazuje u nas jakas ustawa (czy
    > rozporzadzenie itd) okreslajace parametry pracy sieci wodociagowej
    > gminnej (lub miejskiej)?

    Mam analogiczne pytanie o drogi

    > Chodzi mi glownie o cisnienie minimalne w instalacji.

    Chodzi mi glównie o wyboje na jezdni, które mozna po prostu zmierzyc.

    > Od kilku tygodni mam taki problem, ze w godzinach "szczytu" (czyli
    > rano/wieczorem, oraz weekendy do poludnia) cisienie wody jest bardzo
    > slabe, doslownie ciurek tylko z kranu leci.

    Ponadto jak poprzedniej zimy, tak i tej jakis idiota rozpoczal prace drogowe
    i w zwiazku z zima zostawil wszystko rozp...lone do wiosny zapewne.

    > Telefonicznie skargo do zarzadcy niestety nie pomagaja, i chce uderzuc
    > do niego juz pisemnie (a przy okazji oprzec sie jakims paragrafem).

    Mysle, ze nie jestem zadnym jezusem, któremu jako jedynemu te wyboje
    przeszkadzaja.

    > BTW: Kto jest podmiotem odpowiedzialnym za utrzymanie i eksploatacje
    > wodociagow? Gmina?
    > BTW 2: Jesli parametry pracy wodociagow okresla prawo, to kto ma
    > uprawnienia do kontroli/egzekwowania tych paramentrow pracy?

    Mnie wlasciwie tylko gladkie drogi interesuja, ale ... cisnienie wody tez
    bywa niskie :-) Myslalem czy by wlasnego hydroforu sobie nie postawic albo
    chociaz duzego zbiornika na strychu ...