  • Data: 2007-05-27 21:56:08
    Temat: Re: Palenie na balkonie
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panie Piotrze,

    Pisanie pod własnym nazwiskiem jest bardzo złym pomysłem. Wiadomości z list
    dyskusyjnych zostają w Internecie na zawsze. Kilka lat temu sam się
    podpisywałem imieniem i nazwiskiem i nie zawsze pisałem mądrze. Teraz jak
    wpiszę swoje imię i nazwisko, to pojawiają się moje posty. Ostatnio
    spotkałem kolegę, który coś napomknął, że "aaa czytałem twoje wypowiedzi,
    interesujesz się tym a tym". Nie jestem pewny, czy chciałbym, żeby akurat ON
    to wiedział. Tak samo mój pracodawca teraźniejszy albo przyszły może zrobić
    to samo. TO JAK TATUAŻ. Dziś nie masz nic do ukrycia, ale jutro to może się
    zmienić.

    Tak więc ze szczerego serca odradzam podpisywanie postów swoim imieniem i
    nazwiskiem.

    To samo dotyczy umieszczania prawidłowego adresu e-mail. Po jakimś czasie
    nie opędzi się Pan od spamu na swoją skrzynkę.

    Łukasz