  • Data: 2003-06-20 23:10:42
    Temat: Re: Palacze i przystanki...
    Od: Yano <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia, a było to 2003-06-20 6:56, zastukała do mnie wiadomość od
    Tomasz Stawarz i powiedziała:

    > Oni popelniaja wykroczenie.
    > Obowiazuje zakaz palenia w miejscach publicznych poza
    > wyznaczonymi strefami.
    Hmm.. no dobra, tego się spodziewałem. Ale żeby nie być gołosłownym
    poprosiłbym o jakiś paragraf.

    Jeszcze jedno - klatka schodowa w budynku mieszkalnym.
    Czy może być ona uznana za miejsce publiczne? W sumie korzystają z niej
    lokatorzy z 8 mieszkań, czyli przynajmniej po 3 lokatorów na lokal,
    czyli przynajmniej 24 osoby + ich goście. Popielniczek też nie ma, więc
    to nie jest strefa dla palących. Czyli jak przyłapię sąsiada jak "kurzy"
    na schodach to mogę mu z artykułem wyskoczyć?
    Poza tym mam dziecko alergika, który na wszelkie takie opary reaguje
    dość gwałtownie. Czy to też można jakoś wykorzystać?

    Yano
    --
    "Ale tu nie można płacić kartą" -
    kasjerka w supermarkecie Kaufland w Poznaniu