  • Data: 2007-12-20 09:59:46
    Temat: Re: PZU wodzi za nos - jak ich zmobilizowac
    Od: "Michal K." <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Idziesz do biegłego PZMOT, płacisz i dostajesz wycene szkód. Z papierem
    > idziesz do sądu - składasz pozew.

    Tak zapytam sie zeby nie chodzic niepotrzebnie - rozumiem, ze biegly PZMOT ma
    uprawnienia do ocenu szkody roweru?

    To rozwiazanie jest fajne, ale dopiero jak PZU mnie nie usatysfakcjonuje
    wysokoscia odszkodowania. Moze przeciez byc tak, ze ostatecznie mnie nie
    wyroluja i nie bede musial sie sadzic, nieprawdaz? :-)

    Wczoraj udalo mi sie "wywalczyc" telefonicznie kontakt do rzeczoznawcy, ktory
    dzis po poludniu ma przyjsc zrobic wycene. O tym, jaki bedzie tego wynik z
    pewnoscia napisze, ale pewnie po Nowym Roku - bo nie sadze aby tak szybko
    przeslali mi decyzje.

    pozdr.
    Michal K.