    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PZU i wypadek z 2004
    Date: Tue, 29 Dec 2009 16:21:54 -0600
    <6...@u...googlegroups.com>
    <hhdlc7$qpa$1@node1.news.atman.pl> <hhdphq$pie$2@inews.gazeta.pl>
    <hhdocg$r61$1@node1.news.atman.pl> <hhdqgk$pie$5@inews.gazeta.pl>
    <hhdsru$rrb$1@node1.news.atman.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Policja nie ustaliła winnego, nikt nic nie zapłacił.

    Czy sprawa poszła do sądu grodzkiego? pewnie tak.

    > Ja w kwestionariuszu z PZU do winy się nie przyznałem.

    w zasadzie słusznie.

    > A ja też dostane taką informację czy muszę sam do nich
    > zadzwonić ?

    to już zależy od praktyki.
    jeśli sprawa byłaby oczywista i ty byś to na ich druczku potwierdził, to
    wiecej nic by ci już nie przysyłali bo nie ma już co.

    Czy teraz przyślą ci jakąś informację, to nie wiem. Zadzwoń, zapytaj.

    Scenariusz jest raczej taki, że dopóki nie bedzie jasne kto jest winnny,
    to PZU niczego nie wypłaci.
    Zapewne najpierw czeka was sprawa w sądzie grodzkim o ustalenie winnego.
    Jak sąd uzna, ze ty jesteś winny to dostaniesz grzywnę od sądu, a
    poszkodowany z wyrokiem pewnie jeszcze raz sie zglosi do PZU i wtedy
    dostanie odszkodowanie z twojego OC. Czy coś ci wtedy przysla to nie
    wiem. Nie przerabialem z nimi takiego scenariusza.