  • Data: 2005-03-29 20:57:10
    Temat: Re: PZU i umorzenie postepowania
    Od: LiWek <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > Czaaad .... jestem pelen podziwu dla tych debili. Nie maja zadnych
    > podstaw do umorzenia. Napisac odwołanie wskazujac bezpodstawnosc takiego
    > postepowania. Jesli odwołanie bedzie negatywne to niestety trzeba iść do
    > sądu.

    To oczywiscie tak. Ale zastanawia mnie jedno - czy bylo to spowodowane
    zwyklym zaniedbaniem, czy moze cos wiecej. Nie chce tu wymyslac teorii
    spiskowej, ale jezeli to jest wioska, w ktorej sie wszyscy znaja, to
    jest szansa, ze gosciu dogadal sie z policjantem. Ale to tak BTW.
    Mysle, ze lepiej sie jakos zabezpieczyc na okolicznosc odwolania. Mysle,
    ze dobrze bedzie uderzyc do zwierzchnikow policjanta. Tylko gdzie
    najlepiej? I czy jest szansa na to, ze sprawa sie ruszy czy umrze
    smiercia naturalna?

    --
    Pozdrawiam z Kielc
    LiWek