  • Data: 2006-08-01 23:40:55
    Temat: Re: PZU i samochód - wasza opinia
    Od: "KatMar" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eaoldq$2s5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Też tak miałem. Odpisz im, że umowę zawarłeś na warunkach przedstawionych
    > przez ich przedstawiciela i zgodnie z tymi warunkami uregulowałeś stosowną
    > kwotę. Ich cenniki Cię nie interesują i gdybyś wiedział, że masz zapłacić
    > te 36 zł więcej, to wybrał byś innego tańszego ubezpieczyciela. UI mnie
    > chwyciło. Tylko jeszcze raz zadzwoniła jakaś kobieta i próbowała coś
    > marudzić. Minęło od tego czasu jakieś trzy lata i spokój.

    Zeskanowałam dokumenty:
    wezwanie do zapłaty:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ebd54570cd
    afc05c.html
    poprzedniego właściciela:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0e40eabe8c
    73c88a.html
    moje po kalkulacji:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f21951c6f2
    597705.html

    Swoja drogą, to gdyby to było legalne, to ... zakładamy firmę
    ubezpieczeniową, oferujemy ubezpieczenie samochodów za 1 zł, zdobywamy cały
    rynek, po jakimś czasie wysyłamy wezwanie do zaplaty ... pozostałych 2000 zł

    Kasia