  • Data: 2005-03-14 14:46:55
    Temat: Re: PRZEPISY DOTYCZACE PUSTOSTANU !! ??
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzechu" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:d13p4d$ug0$2@serwer.infinity.net.pl...
    > Postanowilem dowiedziec sie czy mam szanse na ADAPTACJE tego PUSTOSTANU no

    starac sie zawsze mozna , kto nie wydepcze sciezki niekiedy do urzedu to
    nigdy nie bedzie mial niekiedy szans na normalnosc w naszym kraju

    > co JEDNA z PAN URZEDU MIASTA wydarla sie na mnie i powiedziala ze niema

    Pani to sobie moze wydzierac sie brzydko powiem na męza jezeli go ma i jak
    sobie na to pozwoli oczywiscie...

    > zadnych podstaw aby starc sie oto mieszkanie GDZY NIE JESTEM
    ZAREJESTROWANY
    > o PRZYDZIAL mieszkania !

    nalezy wypelnic wniosek pewnie cie o tym poinformowala , w ktorym to
    przedstawiasz swoja sytuacje

    a NIEMOGE sie ZAREJESTROWAC do TAKIEGO MIESZKANIA !

    co oznacza ,ze nie mozesz sie zarejstrowac? masz napewno na mysli
    wypelnienie wniosku ?

    > CZY JEST TU JAKAS OSOBA MAJACA taka SYTUACJE lub KTOS kto WIE co MOZNA w
    > TAKIEJ SYTUACJI zrobic ABY JEDNAK to mieszkanie zaadoptowac ??

    j.w zlozyc wniosek jesli spelniasz ku temu warunki

    > PROSZE O POMOC NA PRIVA !!

    ze sluchem u mnie calkiem calkiem :)

    pozdrawiam
    Sandra