  • Data: 2006-12-14 07:53:50
    Temat: Re: PRESCO windykacja PlusGSM
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "lukasz" <l...@W...krobia.net.pl> wrote in message
    news:50ad1bfb2458809cfce845fb02e1072d$1@krobia.net.p
    l...
    > Witam
    >
    > 2 lata temu PlusGSM naliczył mi 3300zł kary za rzekome zerwanie umowy
    > promocyjnej. Gdy do nich zadzwoniłem o co chodzi dowiedziałem się że
    > zinterpretowali moje pismo o nieprzedłużaniu po wygaśnięciu umowy usługi
    > jako rezygnację natychmiastową z usługi (miesiąc przed końcem umowy) za co
    > kara 3300zł. Wyjaśniłem że to jakaś ich pomyłka i był spokój przez 2 lata.
    > Wczoraj przyszło pismo z PRESCO że mają mój dług z PlusGSM i że jeśli im w
    > ciągu tygodnia nie zapłacę to "podejmą kroki (...) dla Państwa
> [...]

    Nic.
    Załatwić sobie papierek z plusa, że nic im nie jesteś winny.
    Właściwie ostatnia faktura z plusa z zerem na końcu powinna być
    wystarczająca.
    panów z presco jak przyjda do domu wywalić za drzwi.
    jak przyjdą jeszcze raz zadzwonić na policje, że jakies menele cie nachodzą.
    poczekać az presco pójdzie do sądu i poczekac na list z sądu albo z wyrokiem
    od którego musisz sie szybko odwołać, albo na wezwanie na rozprawę.
    Przed sądem pokazać dokument, że nigdy plusowi niczego nie zalegałeś i żeby
    sobie presco z plusem załatwiał co takiego właściwie od plusa "kupił".