  • Data: 2006-12-14 07:44:08
    Temat: PRESCO windykacja PlusGSM
    Od: l...@W...krobia.net.pl (lukasz) szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    2 lata temu PlusGSM naliczył mi 3300zł kary za rzekome zerwanie umowy
    promocyjnej. Gdy do nich zadzwoniłem o co chodzi dowiedziałem się że
    zinterpretowali moje pismo o nieprzedłużaniu po wygaśnięciu umowy usługi
    jako rezygnację natychmiastową z usługi (miesiąc przed końcem umowy) za co
    kara 3300zł. Wyjaśniłem że to jakaś ich pomyłka i był spokój przez 2 lata.
    Wczoraj przyszło pismo z PRESCO że mają mój dług z PlusGSM i że jeśli im w
    ciągu tygodnia nie zapłacę to "podejmą kroki (...) dla Państwa
    nieprzyjemne (...) wizyta windykatorów w miejscu zamieszkania". A jeśli i
    to nie pomoże to sąd.

    Zadzwoniłem do Plusa o co chodzi. Za co co ta kara. W Plusie powiedzieli
    mi że u nich mam 0,00 zł. Dług jest w PRESCO i oni już nic do tego nie
    mają. Nie ich sprawa. PRESCO z kolei nie interesuje fakt nienależnego
    naliczenia kary.

    Co robić?

    Łukasz