  • Data: 2008-01-10 06:53:15
    Temat: Re: "PRAWIDŁOWA" REZYGNACJA Z CYFRY+ JAK ???????????????
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sty, 04:14, Seryozha <S...@o...onet.eu> wrote:
    > Jak powinna wyglądać "PRAWIDŁOWA" rezygnacja z abonamentu Cyfry+
    > tj. tak aby zapłacić JAK NAJMNIEJ nieplanowanych, NIESPODZIANKOWYCH kosztów?
    >
    > Proszę o info GDZIE zadzwonić, na jaki adres napisać list, jaki list, w
    > jakich momentach, itp. w sytuacji kiedy doszliśmy do ostatniego dnia
    > niby-obowiązywania umowy?
    > --
    > Seryozha

    Hmm...
    1. Przeczytac umowe i regulamin
    2. Napisac wypowiedzenie
    3. Wyslac poleconym (najbezpieczniej z potwierdzeniem odbioru)
    na adres z umowy (raczej nie na skrytke pocztowa jak podaja na
    swojej stronie)
    4. Odczekac do konca wypowiedzenia po czym oddac im karte + ew.
    dekoder
    (na to jest zdaje sie 30 dni, ale patrz p. 1! )
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

    Ps. ja jestem aktualnie pomiedzy 3 i 4 :)