  • 1. Data: 2008-01-09 03:14:57
    Temat: "PRAWIDŁOWA" REZYGNACJA Z CYFRY+ JAK ???????????????
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Jak powinna wyglądać "PRAWIDŁOWA" rezygnacja z abonamentu Cyfry+
    tj. tak aby zapłacić JAK NAJMNIEJ nieplanowanych, NIESPODZIANKOWYCH kosztów?

    Proszę o info GDZIE zadzwonić, na jaki adres napisać list, jaki list, w
    jakich momentach, itp. w sytuacji kiedy doszliśmy do ostatniego dnia
    niby-obowiązywania umowy?
    --
    Seryozha

  • 2. Data: 2008-01-10 05:32:54
    Temat: Re: "PRAWIDŁOWA" REZYGNACJA Z CYFRY+ JAK ???????????????
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Seryozha pisze:
    > Jak powinna wyglądać "PRAWIDŁOWA" rezygnacja z abonamentu Cyfry+
    > tj. tak aby zapłacić JAK NAJMNIEJ nieplanowanych, NIESPODZIANKOWYCH kosztów?

    Normalne wypowiedzenie umowy, z zachowaniem okresu wypowiedzenia
    określonego w umowie bądź regulaminie promocji.

    Adres jest w umowie, którą podpisałeś.

    Naprawdę - skoro potrafiłeś podpisać umowę to i z jej rozwiązaniem nie
    powinieneś mieć problemu. W umowie/regulaminie jest krótki punkt
    dotyczący wypowiedzenia. Przeczytaj, nie pożałujesz, a i jeleni nie
    będziesz musiał szukać.

    --
    k.

  • 3. Data: 2008-01-10 06:53:15
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <c...@g...pl>

    On 9 Sty, 04:14, Seryozha <S...@o...onet.eu> wrote:
> [...]
    >
    > Proszę o info GDZIE zadzwonić, na jaki adres napisać list, jaki list, w
    > jakich momentach, itp. w sytuacji kiedy doszliśmy do ostatniego dnia

    Hmm...
    1. Przeczytac umowe i regulamin
    2. Napisac wypowiedzenie
    3. Wyslac poleconym (najbezpieczniej z potwierdzeniem odbioru)
    na adres z umowy (raczej nie na skrytke pocztowa jak podaja na
    swojej stronie)
    4. Odczekac do konca wypowiedzenia po czym oddac im karte + ew.
    dekoder
    (na to jest zdaje sie 30 dni, ale patrz p. 1! )
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

    Ps. ja jestem aktualnie pomiedzy 3 i 4 :)