    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PORD uwaga na ronda
    Date: Mon, 09 Nov 2009 23:37:45 +0100

    (09.11.2009 23:03), castrol wrote:

    > Na standardowym skrzyzowaniu o dwoch pasach ruchu, takze chcialbys
    > wykonac manewr skretu w prawo z pasa lewego argumentujac to, ze nie
    > sposob sprawdzic czy pas zewnetrzny masz wolny?

    Standardowe skrzyżowanie o dwóch pasach ruchu nie jest skrzyżowaniem o
    ruchu okrężnym. Więc raz - panują na nim inne reguły, dwa - pasy mają w
    przybliżeniu proste.

    Przecież będąc na wewn. pasie ronda, samochód który masz przepuścić
    masz mniej więcej za zagłówkiem tylnego siedzenia, często lewego.

    p. m.