  • Data: 2005-03-23 11:18:26
    Temat: Re: POMÓŻCIE - poświadczyłam kiedyś nieprawde, mam sprawe...
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > a za fałszowanie dokumentów w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, czego
    > konsekwencją jest czyjaś strata, to ile lat dają?

    O no to dobrze.. 500 zl to jakos zapłace..
    Nie, nie wydałam tego zaswiadczenia absolutnie dla wlasnej korzysci, mało
    tego to BYŁ bdb znajomy.. po za tym dzien po, chcialam zeby mi to oddał bo
    doszło do mnie co zrobiłam, no ale nie było juz rozmowy. Wiem wiem, moja
    wina, to był jeden jedyny raz gdy zrobilam cos tak głupiego, bo przewaznie
    jestem bardzo przezorna. No ale moja wina, moja naiwnosc. Juz same nerwy
    jakie zjadłam gdy dowiedzialam sie dlaczego policja sie rozgląda za mna,
    dała mi nauczkę na całe zycie.
    Mam nadzieje ze ta sprawa zakonczy sie jakos szybko bo wole juz poniesc tą
    grzywne i miec swięty spokój. Ciekawe ile tylko takie cos moze trwac? Bo w
    Polsce to moze byc dłuuugoo...
    A, walsnie. A w takiej sprawie, bo to bedzie chodzi o poswiadczenie
    nieprawdy, jest jakas rozprawa, czy mozna to załatwic bez?