  • Data: 2005-05-08 16:40:44
    Temat: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
    Od: Marecki <m...@r...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-05-08 17:53, Użytkownik lammed napisał:

    > Po pierwsze : dokładnie czytaj warunki zawieranej umowy.
    > Na stronie zgłoszeniowej ZENTRADA.pl widnieje wyraźna informacja:
    >
    > "Bezpłatnie przez 4 tygodnie. Automatyczne przedłużenie jeżeli nie zostanie
    > wypowiedziane przed upływem terminu."

    Ale czy firma może stosować taką metodę wyłudzania pieniędzy,
    jakiekolwiek formy zobowiązań i płatności powinny być bardziej
    doprecyzowane, rozumiem automatyczne przedłużenie okresu abonamentowego
    czy członkowskiego ale w chwili gdy faktycznie wcześniej już taki status
    bym miał, potwierdzony pisemnie czy chociażby telefonicznie.

    > Po drugie: jak widać próba oszukania kontrahenta co do tożsamości nie zawsze
    > kończy się pomyślnie dla oszusta.

    Nikogo nie chciałem oszukiwać, rejestracja była testowa.

    > Pozostaje Ci tylko wymówić członkostwo i uregulować rachunek.
    >
    > Pozdrowienia
    >
    > lammed

    Marek