  • Data: 2007-01-11 17:39:17
    Temat: Re: POMOCY! JAK ODZYSKAC DLUG?!
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Jan 2007 16:36:25 +0100, "Michal" wrote:

    >Witam,
    >
    >Mam niecodzienny problem. Znajomemu pozyczylem
    >kilka tysiecy zlotych. Jednakze zapomnialem wziac
    >potwierdzenie przekazania tej kwoty.
    >Znajomy nie chce oddac. Czy moge cos prawnie zrobic?

    A kto płacił podatek (te 2%) od tej pożyczki (art. 7 pkt. 1 pdpkt. 4
    "Ustawa z dnia 9 września 2000 r. o podatku od czynności
    cywilnoprawnych" (Dz.U. 2000 nr 86 poz. 959))? Jeśli on lub wspólnie,
    to może da się jakoś zdobyć potwierdzenie wpłaty podatku? To mógłby
    być całkiem dobry dowód na to, że umowa została zawarta.

    --
    pozdrawiam
    Bremse