    From: "J. Brzeczyszczykiewicz" <o...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POMOCY?? Co mam wybrać? UJ czy KWS na kierunku PRAWO!
    Date: Sun, 5 Jun 2005 14:05:20 +0200
    Sender: i...@o...pl@81.186.229.1

    Użytkownik "Dominika" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0b1e.00000f0d.42a0a6ae@newsgate.onet.pl...
    > Witam..
    > zbliża się czas prawdy tj. muszę wybrać uczelnię. Waham się [jeśli wogóle
    można
    > tak powiedzieć] między Uniwersytetem Jagiellońskim a Krakowską Wyższą
    Szkołą.
    > Wiem że to brzmi wręcz durnie bo to tak jakby porównywać między FERRARI a
    > FIATEM. No ale cóż przyszło mi podziałać w takiej sytuacji.
    > Chodzi mi o kierunek PRAWO na studiach ZAOCZNYCH.
    > Oczywiście przez cały czas dążyłam do tego aby dostać się na UJ (renoma te
    > sprawy), niestety dwa dni temu dowiedziałam się że koszt całego roku tj.
    4400zł
> [...]
    mi
    > poradzić, co się dzieje jak nie dostanę się na aplikację? jaką prace w
    takiej
    > sytuacji mogę dostać- związaną z prawem? I czy na takich studiach jak KWS
    nie
    > pomagają w aplikacjach?
    > 5. jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w KWS?
    > 6. Od kiedy mogę ubiegać się o staż w innych firmach? Czy od pierwszego
    roku?
    > Czy szkoła pomaga w stażach?
    >
    > Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, do poniedziałku mam czas decyzji!

    Dominika tak jak FERRARI i FIAT maja wspolne kierownictwo i niektorych
    konstruktorow, tak UJ i KSW maja wspolnych wykladowcow. :)
    Wiec sie zastanow.
    Ps. tak czy tak Prawo studiowane zaocznie jest gorzej postrzegane, przez
    przyszlych pracodawcow, niz prawo studiowane dziennie.
    pozdrawiam