  • Data: 2004-01-07 12:39:29
    Temat: Re: PODATEK OD VATU!!!!
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 7 Jan 2004 13:01:13 +0100, na pl.soc.prawo, Marek napisał(a):

    > Co powiecie na temat artykulu ktory ukazal sie w dzisiejszej

    Coś tu jest chyba nie tak, albo ja coś przegapiłem.
    Jeżeli czynsz jest pobierany przez *osobę fizyczną* - o czym mowa w
    artykule - to skąd niby ma się wziąć ten VAT ?
    O ile pamiętam - osoby fizyczne nie mogą wystawiać faktur VAT jeżeli nie
    prowadzą DG. A jeżeli nie ma faktury - to skąd VAT.

    Mieczysław