eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniachRe: POCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniach
  • Date: Wed, 07 Dec 2005 14:56:56 +0100
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923) Hamster/1.3.23.2
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniach
    References: <dn6mrn$3g5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <dn6mrn$3g5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 83.31.135.94
    Message-ID: <4396e9d3$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1133963731 83.31.135.94 (7 Dec 2005 14:55:31 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 34
    X-Authenticated-User: odpady
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:347804
    [ ukryj nagłówki ]

    MariolaK napisał(a):
    > Witam
    > Tak jak w temacie.
    > W listopadzie i grudniu wysyłam sporo paczek do klientów za
    > pobraniem-priorytetem bo zależy na czasie.
    > Wysłana paczka priorytetem do godz.16 powinna być u klienta następnego dnia.
    > Moje ostatnio do klientów dostarczane są czasami po4-5 dniach.
    > Klienci burzą się i straszą mnie że nie będą odbierać jeżeli tak późno
    > dostaną paczki.
    > Co mam robić? Czy mogę żądać od Poczty jakiegoś odszkodowania za nie
    > wywiązywanie się z umowy, na której tracę finansowo. Bo zawartość każdej
    > paczki jest robiona pod daną firmę i nie będę w stanie nieodebranej
    > zawartości paczki wykorzystać.
    > Dzwoniłam po różnych dyrektorach Poczty to powiedzieli mi że nie mają mocy
    > przerobowej(bo jest okres świąteczny i mają dużo paczek) i jak chcę to mogę
    > składać reklamację którą rozpatrzą po 14dniach.

    obawiam się, że reklamacja nic Ci nie da:

    Ustawa z dnia 18 marca 2004r. Prawo pocztowe z późniejszymi zmianami

    Art. 48a.1. Operator publiczny obowiązany jest doręczać przesyłki
    listowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia w ramach powszechnej
    usługi pocztowej:
    1. nie później niż w 4 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki
    listowej najszybszej kategorii
    2. nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki
    niebędącej przesyłką najszybszej kategorii

    czyli, tłumacząc na nasze, priorytet, o ile zalicza się do "najszybszej
    kategorii" ma czas do 4 dni na dotarcie do adresata. Obawiam się, że
    roboczych.

    andy_nek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1