eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego?Re: PLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!feeder1.usene
    t.farm!feed.usenet.farm!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfe
    ed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: PLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem
    Parlamentu Europejskiego?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <a...@w...eu>
    <5d68308d$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <sSZ9F.161983$qO6.130370@fx09.ams1> <a...@w...eu>
    <5d6a21a5$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <cyqaF.92033$d_3.68636@fx16.ams1>
    <5d6a500a$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <yntaF.155085$0j7.43093@fx20.ams1>
    <5d6a825f$0$531$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 1 Sep 2019 21:15:32 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <a...@w...eu>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <5d6c18d5$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1567365333 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 528 83.142.196.21:56800
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:789321
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 31.08.2019 o 16:58, A. Filip pisze:

    > No patrz pan a gupi hamerykanie nie zauważyli i nie dodali to konkretnej
    > listy bezpieczników do sprawdzenia. Całe szczęście że to nie był błąd
    > oprogramowania Boeinga. Bezpieczniki są po to by coś zabezpieczać.
    > Ponowne włączanie bezpieczników _w lecących samolocie_ bez instrukcji i
    > bez wiedzy co spowodowało wyłączenie obwodu to przepis na tworzenie
    > innego rodzaju zagrożeń IMHO.

    Nie do końca prawda. Instrukcja z tego co wiem przewiduje ponowne
    załączenie i dopiero jak wywala drugi raz to się nie załącza. Są od tego
    wyjątki również opisane w instrukcji (z tego co pamiętam między innymi
    jakieś pompy od kibli;)


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1