eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego? › Re: PLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!border1.nntp.ams1.giganews.com!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.
    giganews.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!p
    eer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!feed.twe
    aknews.nl!posting.tweaknews.nl!fx04.ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: PLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem
    Parlamentu Europejskiego?
    References: <a...@w...eu>
    <5d68308d$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <sSZ9F.161983$qO6.130370@fx09.ams1> <a...@w...eu>
    <5d6a21a5$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <cyqaF.92033$d_3.68636@fx16.ams1>
    <5d6a500a$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <yntaF.155085$0j7.43093@fx20.ams1>
    <5d6a825f$0$531$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5d6a9b57$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 43
    Message-ID: <8sEaF.254353$M92.184535@fx04.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 01 Sep 2019 00:40:36 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Sun, 01 Sep 2019 00:40:36 GMT
    X-Received-Bytes: 2918
    X-Received-Body-CRC: 1438394840
    X-Original-Bytes: 2802
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:789307
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2019-08-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:a...@w...eu...
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    >>> Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    >>> On 2019-08-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>>> * gwoli scislosci to chyba nie on przegapil ... a moze nikt nie
    >>>>> przegapil ...
    >>
    >>>> Chyba nikt nie przegapił. To był jakiś drugi bezpiecznik, którego
    >>>> nie ma w procedurze sprawdzającej. Przynajmniej tak zrozumiałem.
    >>
    >>> Oba sa na tej samej tablicy, wiec trudno nie zauwazyc ... chyba ze
    >>> pilot zasloni czesc tej tablicy swoja torbą :-)
    >>
    >>No patrz pan a gupi hamerykanie nie zauważyli i nie dodali to
    >>konkretnej
    >>listy bezpieczników do sprawdzenia. Całe szczęście że to nie był
    >>błąd
    >>oprogramowania Boeinga. Bezpieczniki są po to by coś zabezpieczać.
    >>Ponowne włączanie bezpieczników _w lecących samolocie_ bez instrukcji
    >>i
    >>bez wiedzy co spowodowało wyłączenie obwodu to przepis na tworzenie
    >>innego rodzaju zagrożeń IMHO.
    >
    > Ogolnie tak, ktos tam cytowal ogolne zalecenia "wlaczyc ponownie - ale
    > tylko raz.
    > Jesli wybije znow - drugi raz nie wlaczac.
    > Nie dotyczy toalety - tego absolutnie nie wlaczac".
    >
    > Tym niemniej bezpieczniki w samolocie to nie szachownica - powinny byc
    > wszystkie wlaczone, a przynajmniej tak mi sie wydaje.
    > I jesli sie patrzy na jeden, to powinno sie zauwazyc, ze inny
    > niedaleko jest wybity.

    Niby widać jak wół:
    https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/up
    loads/2260/assets/83753/large-6a3ab7d358a4c505c5c09d
    ad3584d797.jpg

    z drugiej strony czy to na pewno był ten sam panel, skoro to był drugi
    bezpiecznik?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1