eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW".Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Tue, 8 Apr 2014 22:00:34 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 18
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl> <lhln59$lpa$1@node2.news.atman.pl>
    <lhlnev$iqt$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@p...org>
    <1...@4...net>
    <s...@p...org> <lhp53k$4ib$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <Pine.WNT.4.64.1404070943360.3232@quad>
    <s...@p...org> <li140d$4s5$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <li1aeh$q9u$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <li1den$f0a$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <li1ild$3tl$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1396994434 4254 79.173.47.194 (8 Apr 2014 22:00:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Apr 2014 22:00:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:736917
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    >> Pewnie. Zawsze podaję do autoryzacji przelewów nr GSM który jest
    >> bramką GSM dla CALL CENTER. ZAWSZE. I ŻODYN KURWA NIE WPADNIE NA
    >> TO ŻE TO ŻORT.
    >
    > Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek.
    > I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza
    > że u wszystkich tak jest.

    To moze bank powinien sobie zaznaczyc, czy maja mój prywatny numer czy moze
    techniczna kmórke z której korzysta 100 przypadkowych osób.
    IMO w casach kiedy ilosc telefonów = 2 x ilosc ludzi taki argument uznaje
    za absurdalny.
    Zwłaaszcza, ze nie mowimy o tym aby konsultant dzwoniac podał ciurkiem
    zawartosc konta - ma sie grzecznie przedstawic i powiedziec skad dzwoni.

    Jakie prawo? Jakie procedury? Przeciez to kwestia kultury osobistej!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1