    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Otylia
    Date: Sun, 25 Feb 2007 01:01:25 +0100

    wiadomości news:9c51b4-lk4.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A tak bezczelna gówniara się miga od odpowiedzialności i podnosi koszta
    > rozprawy - a za to płacimy my, podatnicy...

    Koszty jakby co pokryje z własnej kieszeni, więc specjalnie bym się o to nie
    kłopotał. W stronę merytoryczną dyskusji się nie wdaję i z prawdziwą ciekawością
    czekam na wyrok sądu, bo niby z informacjo mediów wynika, że była ewidentnie
    winna. Jakby ją uniewinnili, to sam bym jej doradzał dochodzenie od tych
    wszystkich dziennikarzy odszkodowań.

    Niepodobieństwem jest, by adwokaci - a pewnie ma dobrych - nie poszli na
    sensowną ugodę nie mając naprawdę mocnych argumentów uniewinniających. W głowę
    zachodzę, co mogło by ją uniewinnić. Nadspodziewanie wielka wyrwa w drodze?
    Awaria zawieszenia (urwanie lewego wahacza) albo wystrzał opony? Zepchnięcie
    przez wyprzedzany samochód? Nic innego mi do głowy nie przychodzi.