  • Data: 2003-10-23 08:11:25
    Temat: Re: Otworzyć kancelarię notarialną...
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kk" <k...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:0590.00000274.3f97015e@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >

    > Słyszałem, że do otwarcia KAncelarii Notarialnej i bycia notariuszem
    > nie jest wymagane wyksztalcenie wyższe, ani nawet kierunkowe.
    > Czy wykształcenie średnie ogólnokształcące połączone z kursami(?)
    > wystarczy, aby zostać notariuszem?

    Owszem można zostać notariuszem po szkole średniej i ukończeniu kursu
    kierunkowego...
    ALE TYLKO W USA!!!!!!!

    W Polsce niestety trzeba skończyć wyższe magisterskie studia prawnicze,
    następnie aplikacje notarialną oraz być dzieckiem lub iinym krewnym
    notariusza

    a tak na serio, kto ci takich bzdur naopowiadał? Jest ustawa Prawo o
    Notariacie i tam trzeba szokać odpowiedzi.