  • Data: 2005-03-29 19:08:29
    Temat: Re: Otwieranie paczek przez Pocztę Polską
    Od: "J&J" <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MH" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:d2c70g$vh1$1@newsg1.svr.pol.co.uk...

    > Urzad celny nie ma nic do tego. Polska i Niemcy sa w UE.
    >
    > MH

    A prawda jest taka, ze wszystkie przesylki zagraniczne przechodza przez UC.
    Co do otwarcia przesylki - to takie uprawnienia ma tylko UC nie PP
    W wypadku otwarcia przesylki przez UC to zawsze jest potem przesylka
    pakaowania/foliowana i jest adnotacja UC o tym iz przesylka zostala otwarta.
    Jezeli przesylka przychodzi uszkodzona to wtedy jest oznaczana przez UC badz PP i
    pakowana/foliowana/oklejana ale zawsze jest informacja na ten temat na przesylce lub
    dokumentach przewozowych.
    W tym wypadku przesylke taka nalezy otworzyc komisyjnie na PP.
    Jezeli na przesylce niem w/w informacji to znaczy, ze poprostu pracownik PP
    postanowil zrobic sobie prezent na swieta.

    Sprawdzone na wielu przesylkach zagranicznych. :)

    J&J