  • Data: 2004-10-01 20:52:43
    Temat: Re: Oszustwo - policja odsyła z kwitkiem
    Od: sentinel <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    on Fri, 01 Oct 2004 20:07:22 +0200, Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>
    wrote:

    > Miejsce poplenienia czynu zabronionego to :
    > - miejsce, gdzie sprawca dzialal lub zaniechal dzialania albo
    > - miejsce, gdzie nastapil skutek czynu zabrionionego lub
    > - miejsce, gdzie taki skutek mial nastapic.

    thx :-)

    > Imo nie mial prawa odmowic przyjecia zgloszenia.

    również tak myślę, i chyba nawet tak stanowi prawo - funkcjonariusz nie ma
    prawa odmówić przyjęcia zgoszenia o popełnieniu przestępstwa, right?
    załóżmy, że wyślę zgłoszenie poleconym do "właściwej" (zdaniem policji)
    prokuratury data przyjęcia tegoż opóźni się o kilka kolejnych dni (nie
    wiem jakie może to mnieć znaczenie, ale wolałbym jak najszybciej dostać
    pisemne potwierdzenie).

    > Wg mnie zostales po prostu zbyty przez policjanta.

    to i tak połowa historii. byłem poprzedniego dnia, wszystko przyniosłem na
    CD. poinformowano mnie, że _muszę_ wydrukować wszystkie dowody, maile,
    itp. po czym pojawić się następnego dnia o godzinie 14.00 - widać tylko
    wóczas można (nie)przyjąć zgłoszenie o popełnieniu przestępstwa. ;-)

    --
    regards, sentinel