    Date: Mon, 12 Jan 2015 09:21:47 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo na portalu aukcyjnym i Policja

    W dniu 11.01.2015 16:41, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ma się to zmienić z najbliższą zmianą kpk.Podobno - bo jeszcze nie
    > śledziłem - w takim wypadku wystarczy notatka policjanta, a ewentualnie sąd
    > sobie będzie wzywał świadka, o ile uzna to za konieczne.

    W znanych mi przypadkach wystarczyłoby żeby trochę sprawniej robili to
    co robili. Np. spisywali protokół kradzieży roweru której niż 4 godziny.

    Jako że nie wyglądali na uosobienie kawałów o policjantach/milicjantach,
    mniemam że było to działanie celowe mające na celu zniechęcenie do
    zawracania głowy. Coś podobnego jak stosuję w stosunku do zgłaszających
    błędy w oprogramowaniu (każę szczegółowo opisać problem, przez co wielu
    dochodzi do wniosku że tak naprawdę problemu nie ma lub nie jest wart
    poświęcania kilku minut na opis błędu).

    p. m.