  • Data: 2015-01-11 10:24:39
    Temat: Re: Oszustwo na portalu aukcyjnym i Policja
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2015 17:36, Robert Tomasik pisze:
    > Oczywiście rozumiem, że po prostu za 4,50 zł nie chce Ci sie biegać na
    > przesłuchania, ale spójrz na to bardziej ogólnie - ten facet pewnie w ten
    > sposób oszukał tysięce osób, każdą o 4,50 zł. Jak się idiotów nie bedzie
    > tępić, to na ALLEGRO będzie więcej oszustwów.

    Z trzeciej strony, ilekroć byłem przez Policję przesłuchiwany na
    okoliczność zgłoszenia przeze mnie czegoś, to miałem wrażenie że sposób
    przesłuchiwania jest celowo tak upierdliwy żeby mi w przyszłości nie
    przychodziło do głowy nic zgłaszać. Zadziałało - nie przychodzi mi już
    więcej :).

    Warto to mieć na uwadze. Dla 4.5zł stracić kawał dnia roboczego, to musi
    być świadome poświęcenie na rzecz nauczki dla oszustów na allegro a nie
    impuls.

    p. m.