  • Data: 2008-06-26 08:51:41
    Temat: Re: Oszustwo na Allegro za kilkadziesiat zlotych.
    Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli powinienem niezwłocznie (minęło 6 dni od odbioru paczki) wysłać sprzedającemu
    moje żądanie do odstapienia od umowy
    z uwagi na rażcą niezgodność towaru z umową (dostałem uzywany zamiast nowego, wbrew
    opisowi z aukcji), oraz prośbę o
    odbiór ode mnie towaru na koszt sprzedawcy (jesli sam wyslę, to pewnie pójdzie na
    Berdyczów, zresztą chcę z towarem iść
    najpierw do rzeczoznawcy konsumenckiego)?
    JaC

    -----