  • Data: 2008-06-20 20:00:25
    Temat: Re: Oszustwo na Allegro za kilkadziesiat zlotych.
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest?
    > raczej powinno być...
    > bo wypadki mniejszej wagi, to się w prokuraturze nie przyjęły
    > jak i kilka innych instytucji prawa karnego

    mam inne zdanie, choc faktycznie wypadki miejszej wagi to wyjatki

    czasami robienie takich wyjatow jest bardzo na reke prokuratorowi, bo
    pozwala mu oszczedzic sobie pracy, wiec korzysta z nich

    > i po co to "w zw."?

    dlatego, ze tylko par 1 i 3 oddaja lacznie cala zawartosc kryminalna czynu
    (pelen opis znamion); jak chcesz to mozesz tez pisac art. 286 par 1 i 3 k.k.
    (rozne szkoly).

    Cezar