eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukany przez przedstawiciela operatora tel.kom. › Re: Oszukany przez przedstawiciela operatora tel.kom.
  • Date: Mon, 03 Jan 2005 07:43:03 +0100
    From: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041103
    Thunderbird/0.9 Mnenhy/0.6.0.104
    X-Accept-Language: en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukany przez przedstawiciela operatora tel.kom.
    References: <4...@n...home.net.pl> <cr97cl$e2j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <41d82734$1@news.home.net.pl> <cr9vju$rc1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <cr9vju$rc1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1104734585 127.0.0.1 (3 Jan 2005 07:43:05 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 34
    X-Authenticated-User: arek
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:267004
    [ ukryj nagłówki ]

    Pajączek wrote:
    > Użytkownik "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl> napisał w
    > wiadomości news:41d82734$1@news.home.net.pl...
    >
    >
    >>Prawde mowiac cala zabawa z podpisaniem umowy i wystawieniem faktury za
    >>telefon trwala 40 min (!) a ja wiedzialem po co przychodze wiec nie
    >>przebieralem w ofercie.
    >
    >
    > Jesteś wkurzony, to rozumiem. A moze w ramach ostrzeżenia innych podaj
    > więcej szczegółów, w jaki sposób przedstawicielowi udalo się przeciągnąć
    > rozmowy do 40min, bo jak się domyślam była to jego taktyka-zmęczenie
    > przeciwnika i doprowadzenie do sytuacji, że tamten chce jak najszybciej
    > sfinalizować sprawę, podpisać co mu się podsunie a reszte przyjąć na gębę.

    Wlasnie rzecz w tym, ze te 40 min zajelo skserowanie dokumentow moich
    jak i firmy, przepisanie danych do komputera, wydrukowanie dokumentow.
    Nie bylo zadnej rozmowy poniewaz przyszedlem z konkretna wiedza o jaki
    abonament chodzi, jaki aparat, za ile aparat oraz ze swiadomoscia, ze
    dostane co miesiac przez pol roku minuty x2.

    Nic wiecej nie bylo w tym czasie ustalane, wyjasniane, zadnych problemow
    z dokumentami. Po prostu ten typ tak mial. Do tego pytal jeszcze czy
    faktury przysylac na adres firmy to powiedzialem, ze nie i podalem inny
    adres ... pozniej okazalo sie, ze i tak wpisal, ze na adres firmy
    chociaz do komputera wklepywal to co mu podalem.

    Pierwszy raz spotkalem z taka niekompetencja u pracownika sieci
    komorkowej - a z sieciami mam do czynienia jako uzytkownik od kilku lat
    i nie jest to moja pierwsza umowa z nimi.

    --
    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1