  • Date: Sun, 02 Jan 2005 11:43:55 +0100
    From: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukany przez przedstawiciela operatora tel.kom.

    Przemek R. wrote:

    > wez na to spotkanie dykstafon (ukryj).

    Przyznam, ze w zyciu bym o tym nie pomyslal.

    > kopie dolacz do reklamacji, a oryginal zachowaj na ew. proces. (chyba
    > ze zamierzasz odpuscic)

    Wolalbym aneks do umowy przyznajacy mi obiecane minuty niz szarpanie sie
    z opem. Uwazam, ze propozycje zlozone przez ich pracownika sa ich
    propozycjami. To on powinien odpowiadac za ich ewentualne szkody dla
    operatora. Nie wybralem wysokiego pakietu i wychodzi mi na to, ze koszt
    obiecanych minut liczac wg.cennika to 219 zl brutto.

    Smieszne pieniadze a jeszcze smieszniejszy caly problem. Dla mnie
    wieksze znaczenie ma sam fakt 'oferty bez pokrycia' niz warte sa te
    pieniadze.

    Pytanie moje brzmi 'Czy brak minut obiecanych przez przedstawiciela moze
    byc powodem do rozwiazania umowy?'. Chce tylko tego co mi obiecano
    przekonujac do tej sieci. Nieuzyskanie minut odbieram jako oszustwo.

    Napisalem na ta grupe aby poczytac co inni o tym sadza poniewaz moje
    odczucia moga byc 'nie do konca zdrowe' gdyz jestem strona w sprawie.

    --
    Arek