  • Data: 2007-11-14 19:39:37
    Temat: Re: Oświetlenie na klatce schodowej - jaka intensywnosc?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Są normy budowlane, ktore to reguluja. W zasadzie w normach podaje sie tylko
    oswietlenie minimalne, wiec moze byc wiecej. Zalezy co Ci przeszkadza :) Czy
    jest za jasno czy za ciemno ?
    Dla klatki schodowej bedzie to jakies 50-150 lux tak z pamieci. Gdzies mam
    ta norme, ale nie chce mi sie teraz szukac. Jakby bylo konieczne to znajde.