eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOświadczenie RPO w związku z zatrzymaniem i traktowaniem mężczyzny podejrzanego o zabójstwo w Mrowinach › Re: Oświadczenie RPO w związku z zatrzymaniem i traktowaniem mężczyzny podejrzanego o zabójstwo w Mrowinach
  • Data: 2019-06-23 22:49:46
    Temat: Re: Oświadczenie RPO w związku z zatrzymaniem i traktowaniem mężczyzny podejrzanego o zabójstwo w Mrowinach
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-23 o 17:19, miumiu pisze:

    > Jak nedznym czlowiekiem trzeba byc, zeby w takim momencie i w takiej
    > sytuacji wydawac takie oswiadczenia?
    > Czy ten typ w ogole ma pojecie na czym polega praca policji i z jakim
    > ryzykiem sie wiaze aresztowanie potencjalnego mordercy?
    >
    > Wg Bodnara aresztowanie powinno wygladac chyba tak :
    > - puk puk
    > - kto tam
    > - dzien dobry, my z policji
    > - a w jakiej sprawie?
    > - w sprawie aresztowania
    > - czy mogę prosic o panow legitymacje sluzbowe?
    > - prosze uprzejmie, oto one...
> [...]

    Jak widać jesteś najwyraźniej za głupi żeby zrozumieć o co chodzi w tej
    dyskusji, więc może co nieco ci podpowiem z uwagi na twoje ubóstwo
    intelektualne. Nie chodzi o samo zatrzymanie, tylko o zachowanie Policji
    PO ZATRZYMANIU.
    Aczkolwiek nie sądzę żeby ta podpowiedź trafiła do pustego łba albo
    chociaż skłoniła do (UWAGA TRUDNE DLA CIEBIE SŁOWO!) - myślenia.

    --
    Sonn