eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOświadczenie RPO w związku z zatrzymaniem i traktowaniem mężczyzny podejrzanego o zabójstwo w Mrowinach › Re: O?wiadczenie RPO w zwi?zku z zatrzymaniem i traktowaniem m?zyzny podejrzanego o zab??wo w Mrowinach
  • Data: 2019-06-24 18:05:33
    Temat: Re: O?wiadczenie RPO w zwi?zku z zatrzymaniem i traktowaniem m?zyzny podejrzanego o zab??wo w Mrowinach
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u2" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5d0fd582$0$17343$65785112@news.neostrada.pl...

    > RPO twierdzi, że to policaj przekroczyła swoje uprawnienia, więc właściwym
    > miejscem zarzutów RPO jest sąd:)
    >
    > oczywiście upublicznienie wizerunku podejrzanego również kwalifikuje się
    > do sądu:)
    >
    > --
    > I love love

    Na litosc boska, wiadomo o co w tym wszystkich chodzi, a wszyscy udaja
    idiotow.
    A chodzi o to, ze :
    - zamordowano dziecko
    - policja znajduje morderce i oglasza sukces
    - platformersi nie moga tego przezyc i musza przyjebac PIS-owi, wiec przy
    pomocy RPO wydaja oswiadczenie, w ktorym informuja w jak to strasznie
    nieludzki sposob aresztowano biednego Jakubka i jak byl on torturowany.
    Calemu swiatu opowiadaja jaka tyrania panuje w Polsce, jak bardzo zagrozone
    sa prawa czlowieka, demokracja i szczeniaczki. Oswiadczenie jak z opowiesci
    obozowych.
    - srodowisko sedziowskie ktore nienawidzi PIS-u staje murem Bodnarem
    - za Jakubkiem wstawia sie Helksinska Organizacja praw czlowieka
    - nikt juz nie pamieta ze zamordowano dziecko

    Rzygac mi sie od tego chce.

    I niech zgadne jaka bedzie przyszlosc :
    - biedny Jakubek oswiadcza ze policja go torturowala, bila i wymusila
    zeznania
    - adwokat grzmi ze aresztowanie bylo pogwalceniem praw czlowieka
    - za Jakubkiem wstawia sie Amnesty international i Helsinska organizacja
    czegos tam
    - sad wypuszcza Jakubka za bledy proceduralne i wyplaca mu odszkodowanie i
    skrzynke szampana
    - srodowisko sedziowskie jest wniebowziete, ze utarlo nosa PIS-owi i
    pakazalo jak bardzo jest niezalezne i ze moze wszystim uszy poobcinac.
    - polowa tej grupy jest wniebowzieta
    - dziecko ciagle nie zyje, morderca sie smieje.

    Zeby bylo jasne, mam w dupie wojne pisowsko-platformerską, obu partii
    nienawidze tak samo.
    I jeszcze jedno. W sobote bylem dokladnie w tym miejscu gdzie zamordowano ta
    dziewczynke. Mysle ze ci wszyscy specjalisci od gownoburzy
    pisowsko-po-wskiej tez powinni sie tam znalezc choc na chwile.
    To tyle mnie w tym watku.
    --
    Pzdr