    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ostry dyżur
    Date: Mon, 14 Nov 2005 02:05:48 +0100

    Mon, 14 Nov 2005 01:37:55 +0100, *PiotRek*
    <news:dl8m99$6s8$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Do rejonu? A dopiero co pisałaś, że nie ma już rejonów.
    > Zdecyduj się.

    Ja się nie muszę decydować. To mnie tak powiedziano. "Karetkowicze" zawożą
    tam, gdzie im ich przełożeni nakazali. Nie zawracają sobie głowy prośbą
    pacjenta do zawiezienia do np. lepszego dla pacjenta szpitala, tylko tego,
    który jest w rejonie-dzielnicy.
    Sama nie skorzystałam z ich usługi (w nocy) i męczyłam się do rana, żeby w
    dzień pojechać do wybranego przez siebie szpitala. Jeśli to tak Cię
    interesuje, jesteś aż tak dociekliwy, to napiszę Ci, że nie miałam wtedy
    pieniędzy na nocne taksówki i byłam akurat sama w domu.

    > O ile pacjent sobie nie wybierze szpitala (bo ma takie prawo),
    > to go zawiozą do rejonu (bo rejony nadal istnieją).
    > A czy ów szpital (ten nierejonowy) tego pacjenta przyjmie -
    > to patrz wyżej.

    > Oczywiście, może sobie zamówić kurs do dowolnego szpitala.
    > Ale z tego nie wynika, że go tam przyjmą.

    Na ogół normalny człowiek dzwoni najpierw do szpitala i pyta, czy go tam
    przyjmą jak przyjedzie.

    --
    Kaja