    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Osoba fizyczna a obowiazek przechowywania faktur.
    Date: Fri, 10 Jun 2011 10:40:06 +0200

    W dniu 09.06.2011 23:20, mvoicem pisze:

    > Którzy to pracownicy dobrze pilnują, żeby sposób wyłaniania pracowników
    > się broń Boże nie zmienił.

    E tam. Młody jesteś, ale ja pamiętam, jak naród powiedział NIE ekipie,
    która kazała ustyma Mietka R. wyprowadzić sztandar.

    > Przecież poza planktonem typu UPR (czy jak tam oni teraz się nazywają),
    > wszyscy "pracownicy" są oficjalnie przeciwni JOWom,

    JOWom? Was ist JOWom?

    A pomijając, że nie wiem przeciwko czemu, to najwyraźniej naród też nie
    chce zmian, bo inaczej by zmienił. Znów rozumujesz tak jak ostatnio z
    tym spisem.... To, że jakieś Alki, Arki i inne anonimy głośno krzyczą
    przeciwko własnemu Państwu, to jeszcze o niczym nie świadczy. Mają mocne
    gardło, ale mało nóg, żeby nimi wydeptać zmiany. Większość narodu, jak
    widać woli chodzić wydeptanymi ścieżkami i uznaje, że i owszem, idealnie
    nie jest, ale czy akurat da się lepiej i czy warto ryzykować? Przykład
    szkolnictwa pokazuje, że niekoniecznie. Jak był Roman, to nauczyciele
    narzekali, że mundurki i że jakiś oszołom z LPR. A teraz jak jest POnura
    baba, która rozwala szkolnictwo na łopatki, to nagle ludzie tęsknią za
    Romanem, który wbrew pozorom sporo zrobił i był na pewno na lepszej
    ścieżce niż obecna równia pochyła w pionie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek